lørdag 17. mars 2012

Mine `nye`hjemmelagde møbler

Er så heldig å ha en bror som er så flink til å lage ting å da må jeg bare vise dere hva han har laget til meg.


                                           Stereobenken

 Skal beises i farge drivved som Tvbenken har blitt beiset i 
 Tvbenk med hull så jeg kan sette den inn til veggen når den ikke er i bruk.

                                         Fikk hvit Tv til jul av min bedre halv del : )


   Ting begynner å falle på plass men ønsker mere liv i stuen så nå tar jeg inn litt natur.



Neste prosjekt er å få satt panel på veggene å male de i en farge som heter Tidløs (lysmlys grå) da tror jeg at det blir mer riktig.

Nå skal vi lage litt god mat og litt vin tenker jeg det også blir.

 Ha en strålende lørdag.

Klem Christina

Ingen kommentarer: